Mammaträff!

I dag var det dags för en ny mammaträff.
10.45 packade jag ner räkan i overallen och började gå med raska steg till vår träffpunkt!
7 mammor + 7 räkor gick även idag 5 kilometer tills vi stannade till här hemma på lite fika.
Kändes som huset var full med bebisar och mina tankar går genast till den dinga jävla mamman som väntade åttlingar när hon redan hade en hel drös med ungar!!!!
Varför vill man ha det så?? Är man knäpp??
Nu var alla småttingar som vi hade på besök exemplariska och hur glada som helst och framförallt
VARS EN MAMMA!

Som vanligt på våra träffar så byts det tips och erfarenheter och idag även nappar!
Men på någon konstig vänster, mitt i allt snack om vems unge som hade mest bajs upp till nacken, vilken mat som ger den äckligaste odören i blöjan och hur mycket som kräks upp av maten, så kommer ALLTID lite snusk på tal.
Tänk så om det hade varit alkohol med i bilden... jisses.. håll för öronen!
Här kommer lite bilder från dagen som gått!
.
" 7 mammor i en ring, 7 mammor i en ring"
.
Fina Tilde
.
Tuffa Enzo
.
Lilla Jonna
.
Goa Sixten
.
Sockersöta Olivia
.
Fågelkvittret Alicia
.
Benetton bilden.
.
Sen fick alfahanen syn på blondinen bredvid...
.
"How you doing baby? Kiss kiss bang bang?"
.
Fina Åsa och 6-10

.

Tack för i dag töser!
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: 6-10:s morsa :-)

Aloha! Fiiin blogg och vilka fina bilder från mammaträffen... alla bebisar e verkligen charmiga (med eller utan hår), härligt!



Skicka gärna bilden på mig o sixten på mail.. har så få bilder på oss två..



Ha nu en myyysig helg så ses vi i skogen i nästa vecka..!



Kram Kram Åsa

2010-11-12 @ 12:10:37
Postat av: Rejdaddy

pappas påg....!

2010-11-12 @ 12:28:54
Postat av: Marie

Usch, jag håller med dig, max 2 barn! Mysigt med mammaträffar verkar det vara!

2010-11-12 @ 15:49:26
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åååååh!

Så många söta "bebbar".

Vem har lärt Räkan attackera tjejerna??

Är det kanske Rejvdaddy??



Kram från Mia

2010-11-12 @ 20:09:22
Postat av: Alexi

Åhhh, härligt att du trivs med din mammagrupp -åååålskar själv min (eller i alla fall de som jag umgås med ftf i från den gruppen)! Vänner för livet hittas i mammagrupper, det är jag övertygad om!

Söööööte alfahanne du ligger inne med också :-) Ses p åfredag om inte förr (har hört att förfesten börjar kl 14.00 på Drottningtorget, hihi! Ser hur fort jag kan komma loss från jobbet...) xoxo, Alexi

2010-11-13 @ 00:23:26
URL: http://mammastrang.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0