Kalkonmiddag och julskyltning.

I går var det äntligen dags för årets kalkonmiddag!
Alla medlemmar i Bängrots var samlade!
Mamma och pappa hade som vanligt gjort suuuuper god kalkon, potatis, brunsås, fiskål mm..
Åååååhh vad gott! Som bomull i magen!
Räkan och Frasse var ju helt nya tillskott i denna tradition, och ja.. dom verkade nog gilla det.
Lite svårt att säga när en (Frasse) sitter och tittar sig snällt runt omkring, ingen min i ansiktet som skulle tala om hur han tänkte, och en annan (Räkan) som stod och hoppade i knät och skulle bita på allt han såg!
Men jag tror dom tyckte det var mysigt.
Efter middagen så bar den ner till byn där det var julskyltning!
Tyvärr så glömde jag kameran hemma så det blev inga bilder från igår.
Dom senaste dagarna har varit till största belåtenhet, jag har ju fått vara med mina prinsar hela helgen, hela lilla familjen har varit samlade!
Overallen har gått varm denna snöiga helg!
.
//Hönsamamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0