Jag har feber.... GAGA FEBER!!!!

Åååååhhh vad jag längtar!
På Fredag ska Jag, Danni, Alex och Soheil gå och se Lady Gaga!
3 mammor och en stackars kille.
Jag är laddad till tusen och tycker att detta ska bli så sjukt roligt!
Tack Danni för att jag får hänga määää!
Nu har även övningen "lära räkan gilla pappa på kvällarna" gett resultat!
2 gånger denna veckan har Robban nattat räkan utan gråt och gnäll!!
Åhhh, det gör det hela ännu roligare att komma iväg, när man vet att det funkar här hemma när inte jag är där!
I kväll kommer eldprovet, för då ska jag åka iväg vid nattning, så då är jag inte hemma och hörs och syns hela tiden!
Men det kommer nog gå galant!
Men tillbaka till Gaga.. ska man spöka ut sig när man går på hennes konsert? Måste man ha en köttdräkt eller nått liknande på sig??
Kanske det räcker att man har en skinkbit påklistrad på ryggen eller nått? Så att det inte blir så extremt?
Det återstår att se..
Lovar att ha kameran med mig under alla kvällens stadier.
Förfest
Konsert
Efterfest.
Åhhhh... jag känner mig som 18 igen!

LAAAAAAAAADDDDDDAAAAAAAAA!!!!!
----
Ska man köra på den vanliga looken?
.
Eller denna?
.
Kanske denna med jätte tänder?
.
Asiatisk?
.
Men den bästa kanske hade varit köttarmen?!
Help me!
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Rejdaddy

en mix av 2:an & 4:an VET jag hade blivit succé!



P.S notera nattningstekniken från igår kväll...



puss =)

2010-11-17 @ 09:45:28
Postat av: Danni

Hahaha! Kör på japanen SNÄLLAAA!

Jag såg inte ens att det var du! Fattar du så mycket du kan göra bort dig då? Och alla kommer tro att det var en jobbig Japan som gjort bort sig. Klockrent!

2010-11-17 @ 17:29:23
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Paui

Håller med DJ!!!! Självklart!!!

2010-11-17 @ 19:08:59
Postat av: Mia

Ha,ha,ha,ha! Du är för skön!Köttdräkt eller skinkbit? Tja, köttbit röstar jag för!!

Ha det så trevligt, du lyckans ost som lyckats få tag i biljett!

Kram

Mia

2010-11-17 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0