Hurtiga morsor!

Hej!
Vad tycker ni om min nya blogg design?! Tyvärr kan inte jag ta åt mig äran utan den är Johanna Sjöström som så snällt har fixat och trixat till mig.
Jag är sten dum när det kommer till sånt här, så det blir bäst att dela ut dom uppgifterna!
Tack Johanna, det blev jätte fint!

I dag är det " ut och gå med mammagruppen" dagen och jag måste säga att jag längtade faktiskt till detta när jag gick och tänkte på det igår. Men nu känns det inte lika lockande. Regnet öser ner och himlen är grå och trist.
Jag hörde mig för i morse om det bara var jag som tyckte att det var onödigt att blöta ner sig, och JAPP... det var bara jag!
Suck.. vad stoppar dessa duktiga hurtiga morsor? Åska? Orkan? Hagelstorm? Nä, inte ens det tror jag!
Så, jag får väl snällt rulla ut vagnen och klistra på ett leende och låtsas som att det är det mysigaste som finns att gå runt och vara blöt ända in till trosorna!
Tur är i allafall att dom är sjukt trevliga, annars hade jag och räkan stannat inne... for shizzle!

I dag blir räkan 4 månader! Det står Majs och potatis purè på menyn!


"Langa hit maten morsan, I`m ready!"
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Marie

Jättefint blev det! Du kanske ska ta och köpa regnställ och gummistövlar så du kan traska runt i alla väder :). Grattis till räkan på 4 månaders dagen! kram

2010-11-03 @ 10:04:20
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Systeryster

Satan i gatan vad fint det blev Titti! Vad duktig J är!!

Hahahahah jag undrar det om du verkligen gick ut..skit i troserna så blir inte dom blöta.hahahaaha vad rolig syster du har hahahahaha!!!

2010-11-03 @ 10:43:15
Postat av: Emmeli

jättefint!! Johanna e duktig hon =)

2010-11-03 @ 10:57:05
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: jane

fin blogg mathilda! =)

2010-11-03 @ 10:57:26
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Anna Zimmer

Jättefint!!



Hur gick de första skedarna? Gillade han maten? Jag kan inte fatta att Vegas redan är 4 månader...trodde Agge var 4 månader liksom! haha! Stora killar nu ju!



Hoppas ni hurtiga mammor inte blev för blöta. Vi mindre hurtiga morsor drack kaffe inomhus! :-)



Kram på er!

2010-11-03 @ 18:32:30
URL: http://zimmersdagbok.blogspot.com
Postat av: Maj-Britt

Har hört du kan 55 på danska, så här kommer lite till ;o)



Du var så cool i dag, og det endte jo også med fuld sol hele turen, dejligt du var der og dejligt at nyde et par timer i dit og de andre fantastiske mødres selskab.



Kram MB & Olivia

2010-11-03 @ 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0