Hajsalaj!

Jodå så att..
I Torsdags så bjöds det på pasta hemma hos oss på tallbacke gatan!
Fia, Danni, Keila och Paulina stod och bankade på dörren kl 18.00.
Våga vara annat än punktliga när jag är inblandad. Jag verkligen HATAR att vänta!
En massa fint fick jag av töserna, sådär en helt vanlig torsdag! =)
Danni har ju som bekant varit i sin city och hade shoppat med sig fina saker till både mamman och räkan!
Kolla in denna tröjan som jag fick!
klockren va!?
Det var en riktigt mysig kväll, som vanligt när man träffar sina nära och kära!
Danni underhåller trollen medan maten lagas!
Lillan med sina, som hon kallar det, bonus bebbar!
Fia (äntligen med på bild) och Lillan!
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Paui

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwww, mina bonusbebbar. I looooove them! <3

2010-11-08 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0