En ga ga galen konsert!!

Ååååhh så bra det var i Fredags!
Gaga var så sjukt grym!!!
Danni, Affe och jag stod mest upp under hela tiden och klappa händerna, tittade på varandra med salig blick och smajlade, give-me-fivade och skrek som små flickor! Riktigt töntiga med andra ord, men gud vad kul vi hade!
Från vänster hördes bara små grymt och bröl från en viss Soheil som hade fullt upp med att titta på storbilds skärmen och lägga snuskiga komentarer om Gagas "köttiga" bakdel!
Kameran började blinka röd redan på förfesten, så det blev inte så mycket bilder..
Men några får ni.
Uppställning!
.
Ååååhhh GAGA!
.
Laddade
.
"Show me your teeth"
.
"Bröööööl rumpaaaa"
.
Gagafierade!!!
.
Efterfesten hoppade jag faktiskt, så när dom andra åkte från "mellanfresten" till KOI, så blev jag hämtad av min fina man och en underbar sovande bebis!
Vilken underbar kväll vi hade!
---
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Huuuuuuuuuuuuuuuuur snygg är du igentligen!! Världens snyggaste och finaste syster!!Ghhhhaaa vad jag saknar er nu!!!!!

2010-11-23 @ 08:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0