Bäjbäjsim!

Förra torsdagen var det alltså dags för Räkan att entra den "stora" varma poolen på Vanningen!
Tyvärr var han inte på topp och äventyret var inte riktigt så uppskattat som jag trodde det skulle vara.
Visst sköt han av ett leende lite då och då och ibland sprätte han till med sina små korvben, men jag trodde han skulle gå bananas där i vattnet.
Men det kommer kanske..
När vi kom dit så var där en jävlans massa mammor och bebisar i omklädningsrummen som stod heeeeelt ogenerat och pratade med varandra med pattarna och mumindalarna i vädret. Det är inte riktigt min grej asså..
Så där stod jag och försökte mig på ett ombyte a`la skolan. Ni vet.. byta om under en handduk.
Funkade galant! I still got it!
Väl inne i basängen så snackades det som bara den mellan mammorna.. "shit" tänkte jag.. har alla blivit bästisar efter bara 1 gång! (jag missade första)
Men då visade det sig att något blivit fel i registreringen och att dessa tuttlisor hade gått 10 gånger innan, detta var alltså kurs 2!!
Jaha..
Men Räkan visade var skåpet skulle stå och gjorde alla saker som dom stora killarna och tjejerna gjorde, och fick därför fortsätta i den "stora" gruppen!
Mitt lilla sjölejon!
Pitol-Marie var stand in för Robban som inte kunde komma loss och hon fotade en massor..
Men eftersom det är i vatten och då är man klädd i bikini så får ni bara 2 st där man inte ser mer än nödvändigt.
Robban ska med i morgon och jag lovar att när han är i vattnet så blir bilderna mycket mer trevliga att titta på!
---
Simma med fröken..
.
Äta sjöstjärna
.
//Hönsamamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0