Vegas miner..

Det är många som är snabba att påpeka att min lilla Räka har ett väldigt "talande ansikte" som dom så fint utrycker det.
Det jag tror dom egentligen menar är att han ser väldigt ding ut när han gör sina konstiga miner till precis allt.
Räkan har aldrig varit den som sitter snällt och tittar rakt fram med tom blick när man pratar med honom.
Därför blir alltid bilder som man tar på honom väldigt varierande.
För någon vecka sedan skulle jag ge mig på ett försök till dom förbaskade julkorten..
Här är en del av resultatet:
.
Här får vi den vanliga "jag-hinner-egentligen-inte-bli-fotad-för-jag-har-andra saker-som-är-roligare" minen.
.
Klassikern "fingret-i-munngipan"
.
"Hip-hopparen"
.
"smått-förvånad-är-jag-fast-än-mamma-redan-har-fotat-10-kort" minen
.
och slutligen "denna-minen-övar-jag-på-för-när-jag-blir-äldre-så-kan-jag-bara-lägga-huvudet-så-här-på-sne-och-le-lite-gulligt-för-då-ger-mamma-mig-precis-vad-jag-vill-ha!" minen.
.
Min lilla pepparkaksbuse!
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken goding! skulle kunna äta upp han,puss

2010-12-16 @ 16:52:03
Postat av: Fia

Hahaha, söta underbara Vegas=)

Jag gillar fingret i munnen, har han också varit i torson, hahaha!!!!!! Puss och kram

2010-12-16 @ 20:23:53
Postat av: Vera

Näst sötaste lille pepparkaks pojke jag har sett=)

Gullunge!! Kram

2010-12-16 @ 21:43:13
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Maj-Britt

Han är for söt :o) Forstår gott varför Olivia hångler med honnom ;o)

2010-12-16 @ 21:55:13
Postat av: Johanna

Söta Vegas <3

2010-12-17 @ 00:27:14
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Stina

Sötis!

2010-12-17 @ 13:42:23
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0