Så mycket så jag knappt hinner med.

Nu har jag ju inte skrivit på någon dag, och det händer bannemaj så mycket saker just nu så man knappt hinner med.
Hur fan har man hunnit med att handla julklappar när man jobbade om man knappt hinner med det när man är mammaledig.
I dag ska jag och räkan ut på en liten jul-shoppings-räd!
Nu ska det fan fixas!
veckan som gått har bjudit på en massa skoj.
Besök av finaste syster med familj, bäjbäjsim, påhälsningar från Borås, pepparkaksbak i wellington, bus och en massa kärlek.
.
Världens finaste Frasse visar upp sina välsvarvade lår!
.
Världens finaste Tea
.
Världens finaste Majken
.
Full fart på golvet!
.
Världens finaste badpojke
.
.
Muskler i vila som pappa hade sagt
.
Räkan och pappa
.
Mina, BARA mina favorit pojkar!
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Dessi

Var ju tvungen att kolla din blogg efter din systers lovord. Och jag blev inte besviken. Jag sitter och fnittrar som en fjortis och garvade som en hel karl åt julklappskalendern. Hahaha . Kommer fortsätta läsa här... En mysig blogg. Så Tack till dig =)

2010-12-07 @ 10:04:50
Postat av: Mia

Sååååå söta gulliga barn! Vem har Frasse ärvt sina snygga lår av? Kan det vara mormor?

2010-12-07 @ 20:59:53
Postat av: Systeryster

Det kan jag berätta för dig Mia, eller det ser du kanske på bilden till höger att det är av sin mamma;))

Fina bilder syster...jag ser bra sliten och gammal ut bara, men vem tittar på mig...hmf....

Puss

2010-12-08 @ 11:11:47
Postat av: jane

Filken fin familj du har!=)

2010-12-10 @ 09:12:16
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0