Jag lever!

Hej på er och god fortsättning får man väl säga!
Nu var det några dagar sedan jag skrev och hela julen är nu förbi.
Firade i dagarna 3 och hade som vanligt helt fantastiska stunder med nära och kära.
Detta året var det dags för lilla mig att bli vuxen, för nu skulle minsann jag fira min första julafton på 28 år ifrån min mamma och pappa!!!!
Detta var året som jag skulle fira med mina svärisar.
Som tur är har jag världens bästa sådana, men måste ändå erkänna att det kändes lite i hjärtat.
Eftersom Fam Bengtssons har varit sjuka i princip hela julen (stackars stackars mosters hjärtan) så blev det julfirande med mamma och pappa på juldagen istället för lillejulafton då dom var lite bättre iaf!
3 tomtar, 2 dagar med julmat och en jävla massa paketer!!
Vår lilla familj hade varit väldigt snälla i år!
Räkan är helt matt här hemma och har sovit i 3 timmar idag..
SKÖNT!
Let`s make it a habit!

Så i dag har både jag och räkan tagit igen oss här hemma och haft en riktig mysdag.
.
Jag har lagt in tvätt, han har tagit ur den.
.
Jag har fyllt diskmaskinen, han har plockat ur skitiga smörknivar och slängt dom på golvet.
.
Han har varit högljud, jag har gett honom håll-käften-krokar ( majskrokar)
.
Jag har pussat honom, han har dragit mig i håret.
.
Jag har gjort pruttljud med munnen har har skrattat så hela tandköttet har synts.
<3
Här kommer lite bilder från dagarna som gått:
Julen hos Vebergs
Räkan inspekterar gammel-farfar
.
Äta julmat
.
Första julen som familj
.
Tomte
.
Robban i sin fina onepiece! (Som han för övrigt lever i här hemma just nu)
.

Julen hos Nilssons
.

Alla Bängrot`s samlade
.

2 fina flickor sitter snällt och väntar.
.

Sitta i tomtens knä.
.

Trost alla fina paketer, så var ändå snöret det som var roligast!
.

//Hönsammamman

Kommentarer
Postat av: vera

Haha, ja men det e väll klart snöret var roligast=)

Vad fina bilder!

2010-12-28 @ 00:25:26
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0