Hej på er!

Ganska många påpekar att jag inte bloggar på helgerna.
Har egentligen inget direkt svar på varför det blir så, men kan nog förklara det som att ibland kommer verkligheten i mellan och man vill bara strunta i allt vad datorer heter och endast ägna sig åt den nyblivna familjen. Helgerna är ju den enda gången vi kan vara tillsammans hela dagar!
.
Kan ni köpa det?
.
En liten uppdatering hur det blev med räkan och hans sovande i eget rum..
Jag bestämde mig att låta han få sova själv...
Det var inte så jobbigt som jag trodde faktisk, antagligen bara för att det gick så bra!
Han vaknade bara för mat sen somnade han om i sin säng, ingen som störde honom!
Det var en god natts sömn för mig med ska jag säga!
A win win situation!
Nu ska han bara sluta krubba på nätterna också, så blir mamma glaaauu!
Började med det i natt, då han bara fick 90 ml mat i stället för 180 som han vanligtvis får.
Men eftersom han somnar efter dom första klunkarna tror jag att han äter i sömnen och därför får ner all mat.
Han är nog inte hungrig, mest en vana att vakna. För efter 90 ml så somnade han som en stock.
Så inatt blir det bara 60 ml.. hehe... lättlurade unge!
I dag ska jag och räkan promenera bort till Marion och Enzo som står för bebisträffen med mammorna idag.
Julklappslek och utklädnad står på schemat.
.
4 dagar kvar till jul!
.
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att det gick bra, tänk dig att O sover i vår säng än! Jag vet iaf vad jag INTE ska göra när nästa bebis är ute ;)



Ha en fin dag söta du.

Kram om

2010-12-20 @ 11:19:17
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Majsan ;o)

Jag köpar det, njut av helgerne och din fine familj, det är så värdefult :o)

2010-12-20 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0