En helg med pepparkaksbak!

Förra helgen så var det den obligastoriska pepparkaksbaksdagen hos mina föräldrar!

Familjen Bängrot var återigen samlade och då så blir det såklart en massa trams.
Dagen innehöll pepparkaks gummor med tuttat, pepparkaksgubbar med pillejönsar, hysteriska skrattanfall,
knäppa bilder, och en hel del annat!
En av dom bästa kommentarerna var när en liten lampa föll i marken och Pistol-Marie skulle ta fram dammsugaren och städa upp:
Pistol-Marie- "oooooh kolla! Jag och pappa köpte en ny dammsugare för några veckor sedan..

Efter ca 2 minuter så hör man en något irriterad röst
Pistol-Marie- "JANNNEEEEEEEE, HUR FAN SÄTTER MAN PÅ DEN???!!!


Mamma, mamma... ååhh, vår lilla Maria Montazami!
.
Tomtelandet på plats!
.
Morfar och Vegas leker tittut.
.
Lite julgodis.
.
Pipparkaugor.
.
.
.
God jul önskar Lille-mormor, Maria Skåne-Erik Bengtsson, Pistol-Marie Montazami von Nilsson och jag, Matilda pepparkaks-Hitler Veberg.
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha,ha,ha,ha! Sicka snygga "bruttor"! SÅ förvånad jag blir att inte "Montazami" fick igång dammsugaren. Hon som är så teknisk och har en ängels tålamod...... Det verkar i alla fall som att ni alltid har så himla roligt tillsammans!

2010-12-12 @ 21:15:43
Postat av: Lillan

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw a fina ni är!!!

o klockren bild på dej o hasse, starstrucked!!!!!!



Pussssssss

2010-12-12 @ 22:33:33
Postat av: Systeryster

Ahahahaahah du e rolig du...skåne-erik och morsan... ser litta hemskt ut när jag stryper lille-mormor med brödkavlen bara...

2010-12-13 @ 15:16:33
Postat av: mamma

Ha ha ha nu var du jätterolig!

2010-12-13 @ 17:03:00
Postat av: Fia

Hahahaha, äntligen lite fler inlägg och en massa skratt. Vilken härlig dag ni verkar ha haft=)

Puss och kram

2010-12-13 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0