Blondes have more fun!

Jaha, då var man blond igen!
Det röda ville ändå inte stanna kvar i mitt stackars hår, så det var lika bra att gå tillbaka till basic.
Lika bra att face it.. blondes do have more fun, och jag trivs alltid bäst i blondt.
Så var det med det!
I går vankades det julefest med Robbans jobb.
Slagthuset med Hasse Anderssons julshow satt som en smäck måste jag säga!
En riktigt, riktigt trevlig kväll blev det, och det blev inte sämre att Hasse him self stod för notan av vårt sällskaps bord.
Men inte berodde det på mitt nyfärgade hår inte, nä, det var handlade nog mer om att Hasses brorson jobbar med Robban och Chefen spelar med i bandet.
Det blev en kväll med mycket snapps, julmat, sång, kasedans och en hel del skratt!
.
Robban med Jonas Tina (och lilla Tyr i magen)
.
Jag och Tinas Jonas (och lilla julekorven i magen)
.
Soon to be 3 (!!!) barns föräldrar. Jisses!
.
"Kasedansade"
.
"Säg du speleman kan du svara på min frågaaaa"
.
PAAAAAOOOW!!! Där kom den.. den obligatoriska idolbilden!
Awww, så kärt, jag och Hasse!
.
Sen tog jag och min snygga man vägarna förbi nattklubben innan vi skull hem,
men åldergränsen har verkligen sänkts sen jag var där sist. Jag menar.. småglin! Jag kan väl inte ha blivit så gammal?
När vi efter drygt en timme där inne kände oss väldigt färdiga med dansandet så stod jag och väntade vid garderoben när Robban gick och fixade nått.
Då kom jag på mig själv stå och titta på alla skitungar som hängde in sina kläder och tänkte:

"Men herregud, flickebarnet har ju inga kläder på sig, hon ser ju ut som en slampa! I den kjolen kan hon ju få blåskatarr!"


Oj oj.. då kände jag att det var dags att gå hem och lägga kärringen!
Vilken härlig kväll!
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Rejdaddy

älskar dig min vackra fru!

2010-12-13 @ 08:31:32
Postat av: Linis

Ha haha du är underbar hahhah. Vilken nattklubb var ni på? kramar

2010-12-15 @ 11:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0