Operation: Nytt sovrum

Jag behöver förändring..
.
Jag vill ha ett nytt sovrum helt enkelt.
Har precis fått min fina hemnes byrå uppmonterad och tavelväggen är i full gång.
Men vi ska ju ha en ny tapet också.
.
Vet inte varför jag har snöat in mig på att ha ljusblått i sovrummet, men det är kanske för det ska vara en sån jäääääävla harmonisk färg att ha just där. Man ska känna ett lugn och sova bättre.
Jag LOVAR er, att om jag märker skillnad så är jag den första som kommer köpa hem 20 liter ljusblå färg och måla räkans tak, väggar, golv och säng!
.
Här är iallafall 2 fina tapeter som jag just nu väljer mellan.
.
Ljusblå variant med smala vita ränder...
.
eller denna tjusiga med mönster som blir som runda lagerkransar..
.
Ja, det tåls att tänka på.
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åhh så fina dom var båda två. Dock föll jag mer för den ljusblå :)

2011-05-13 @ 08:04:18
URL: http://www.ettrosahelvete.blogspot.com
Postat av: Marie

Jag gillar den översta med ränderna! Kommer säkert att bli superfint! Kram

2011-05-13 @ 10:23:31
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Rejvdaddy

Blå!,

2011-05-13 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0