Dagarna som gått..

Åh, vilken mysig helg det har varit!
.
Jag riktigt känner hur jag suger i mig ny energi efter en låång och tråkig vecka.
Det är skönt med helgmys så man känner att man kan ladda batterierna lite.
Räkan har fått en tand där uppe nu... prise the lord!
Trodde fan att vi skulle behöva operera ut dom jävlarna med tanke på att dom har klyddat nu i snart en månad.
Men nu så äntligen kom dom och vår lilla räka blev som vanligt igen( tack och lov)
.
I går var Danni och Keilafisen här hemma och mös med oss hela dagen.
Ungarna har fått a.t.t.i.t.y.d!!
Leksaker som blir snodda, hår som blir draget och små händer som blir bortknuffade.
Tur dom är lika goda kålsupare båda två...
Men i det stora hela " leker" dom faktiskt fint... på vars ett håll!
.
Vet ni..
.
4 DAGAR KVAR TILL YSTAD SALTSJÖBAD!
.
säger som mosters älsklingar
.
" mamma mia, bopparna kliar"
.
Som vi längtar!
.
.
Fyll inte livet med dagar,
fyll dagarna med liv.
.
// Hönsamamman


Kommentarer
Postat av: Danni

Snygg frilla Robban!

Tur du snart blir kliad på bopparna då ;-)

Ses imorgon!

2011-05-17 @ 12:50:05
URL: http://Www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Stina

Nice med YSB!! ;) ät god frukostbuffet för mig med!

2011-05-17 @ 16:20:15
URL: http://stinolino.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0