Håll i hatten, här skvättes det vatten!

Nyss hemma igen efter en tur till Vellinge där räkan fick dampa av sig i vattnet lite.
OMG!
X-antal ungar fick sätta sina torra frisyrer till så som han skvätte och tjoade.
Nu ligger han bredvid mig i soffan som en skjuten groda.
Helt borta i drömmarnas värld!
I natt har varit en spännande natt.
Vid 2 tiden bestämde räkan sig för att han som vanligt inte ville sova i sin säng.
Han skällde lite surt på mig för att han inte fick komma över till vår säng, och efter en timmes försökande med att han visst skulle sova i sin egen säng, så lyfte jag över han till oss.
Han tittade på mig med en salig blick och jag kunde nästan höra hur han viskade "victory" innan han slöt ögonen och sov som en stock!
Visst är det mysigt att ha han där, och jag tror faktiskt inte att han kan bli bortskämd med att ligga i våra sängar, tids nog kommer han inte vilja ligga där, men jag sover ju som en potta när han ligger bredvid.
Efter en stund så sätter sig Robban upp i sängen och ryter som ett lejon.
Ooooohhh min alpha hane!!
.
Hur står det till i hans skalle på nätterna egentligen?
.
Måste passa på att gratta Johanna till sin 2:a fina flicka som kom den 1:e Februari!
Välkommen till världen lilla baby Bella!
.

//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Carolina

Härligt att han gillar att bada.

Ang sömnen så kan det tills han är uppåt 5-6 år innan han inte vill sova hos er längre. Att sova som en potta i 6 år är inte bra varken för dig eller honom. De blir bortskämda snabbt, de lär sig vem som bestämmer under dygnets mörka timmar. Vill ni ha honom där kör i vind, men tro mig när jag säger att det kan bli en kamp utan des like om ni inte vill ha honom där men han vill vara där i 5 år till!

Hoppas ni hittar en lösning!

2011-02-04 @ 11:52:47
Postat av: Johanna

Hihihi du skriver såå roligt :)



O du tack för den fina hälsningen <3



Puss

2011-02-04 @ 21:02:54
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Åsa Agneryd

Vad kul dina inlägg är! kommer verkligen att läsa igen! =) Hoppas du har en kul dag (:

2011-02-22 @ 11:33:05
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0