Adjöken

Som ni nog har märkt så blir det glesare och glesare mellan mina inlägg här på bloggen.
.
Det är helt enkelt så att jag inte tar mig tid längre för att sätta mig ner och skriva längre.
.
Så nu har jag bestämmt mig att detta får bli mitt sista inlägg här.
.
I quit helt enkelt!
.
Tack alla ni som kommenterar och varit inne och läst om mina dagliga bravader.
Måste erkänna att det har varit lite av en egotripp att tänka på att så pass många faktiskt har följt mig här i dom dryga 10 månaderna som jag hållt bloggen vid liv!
.
Tänkte att jag skulle blogga till räkans 1 års dag, och det har jag ju gjort nu..
Så fridens liljor, för nu tackar Jag, Räkan och Mr daddy för oss!
.
.
.
Ha det bäst.
.
Många kramar
Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad tråkigt, men jag förstår dig! ;)

Ha det bra! Kraaaam

2011-08-01 @ 14:55:10
URL: http://stinolino.wordpress.Com
Postat av: Danni

Ooooh noooooo!!! :-O

Kommer sakna dina roliga inlägg..

2011-08-01 @ 16:13:00
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: anonym

<3

2011-08-02 @ 07:38:15
Postat av: lillelillemoster

jättetradigt kommer att sakna er.Många kramar från mig.

2011-08-02 @ 18:21:09
Postat av: Linis

Nääää usch va tråkigt. Blogga hellre sällan än inget alls :(. Typiskt. Hoppas du ångrar dig. Kramar från lina och Ellie

2011-08-02 @ 20:49:20
Postat av: carro

Åh nej...vad trist!! Men men, jag går själ i samma tankar..



varit skoj att följa och du skriver förbannat roligt ska du veta!

2011-08-02 @ 22:07:14
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Mia

Aaaaa! Så tråkigt, men jag förstår att det tar mycket tid. Det har varit skoj att läsa dina underhållande inlägg och du skriver kanonbra!

Ha det gott! Kram från Mia

2011-08-03 @ 11:12:35
Postat av: Ann Söderberg

Hej!
ÅÅÅ va fina/fräcka ljushållare din pappa har gjort som du ska ha på väggen...tänkte fråga hur han har gjort dem?? Kanske vill han berätta, eller så vill han kanske sälja till mig. Jag hoppas på tur att du läser ibland ändå...
Mvh Ann

2012-07-15 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0