En styck varm räka och en het man!

I går hade vi en alldeles underbar dag, enligt mina mått mätta.
Frågar ni Robban så svarar han säkert annorlunda eftersom han åkte på "nitlotten" så att säga!
Jag hade lyxen att vara ute och påta i trädgården hela eftermiddagen medan Mr sexy fick stå där uppe och måla om ovanvåningen iklädd endast kalsipper, så när jag blev lite "trött i ryggen" av all ogräsrensning så gick jag bara upp och smällde till honom på rumpan ochs vipps så fick jag ny kraft och energi igen!
.
Härligt!
.
Räkan passade på att gottgöra sin trötta mamma och pappa efter några nätter från helvetet, och sov i 2 timmar ute på trädäcket under tiden.
.
Nu sitter den lilla godingen (räkan) och dricker Fun light i sin nappflaska, för i natt så vaknade jag av att han var supervarm. Stackars liten, och när man har feber så måste man dricka mycket och en droppe saft i flaskan blev en hit!
.
Var fan har du lagt saften mamma??
.
Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Danni

Hahaha! Var är saften?

Sötis!

Hoppas han snart mår bättre.

2011-04-18 @ 08:46:21
URL: http://www.babybambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0