Pappa kan också!

På kvällarna här hemma är det mest jag som har nattat räkan. Inte för att Robban inte skulle klarar av det, utan mest för att han är lite mer mammig på kvällen och jag och räkan har liksom redan rutinerna. Det rätta gunget i stegen och min ljuuuva stämma när jag skrålar "när trollmor har lagt sina elva små trolleebarn..."

Men i förrgår sa vi att han lika gärna kunde försöka så att dom också får rutin.. nu när jag ändå var hemma och kunde ta över om nått gick galet!
Men jag kunde sitta här i soffan och glo medan Robban gick med en sovandes bebis på armen.
Bra jobbat älskling.. enligt skolboken!
Nästa gång jag sliter blicken från tv:n så har Robban lagt räkan i soffan, och då kan det se ut såhär:
2 kuddar på vardera sida för säkerheten. Sagel-lapp över huvudet för att slippa bländas av ljuset och en handduk över tårna för värmen!
Pappa kan minsann också!

Kommentarer
Postat av: Marie

Så söt! Helt inpackad :)

2010-10-14 @ 10:16:44
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Rejvdaddy

R.E.S.P.E.C.T



tur att man lyckas ibland...



puss älskling!

2010-10-14 @ 12:33:35
Postat av: Danni

Pappor kan mer än vi tror...

Heh

2010-10-14 @ 14:49:48
URL: http://www.babyabambola.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh vad fint du skriver! Mysigt med en liten lur i soffan! Lite nostalgiskt... Liam hade också den pyjamasen när han var mindre....

2010-10-16 @ 21:03:20
Postat av: Anonym

från Johanna på fejan, det kom inte med

2010-10-16 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0