Haaaarliga Lördag!

"Vad säger mexikanaren säger när han lämnar restaurangen..?"
I dag är det Lördag. Min absoluta favorit dag på hela veckan! Även fast jag är mammaledig och igentligen inte har någon direkt "nytta" av helgen då jag är lika ledig på tisdag som på söndag, så är den ändå super mysig!
Solen tycks alltid lysa lite extra på lördagar också!
Idag packade lilla familjen in sig i bilen och körde och handlade lite. Hade slut på NAN och diapers och lite annat smått och gott.
Åh, hur kan det vara så mysigt att bara åka och handla!
Nu är vi hemma och räkan ligger och sover i min famn. Robban stack precis och tränade. Tänk om man bara hade hälften av hans karaktär, då hade man sett annorlunda ut idag! Vem fan tränar på en lördag liksom??? På lördagar har man väl alltid frikort.. eller?
Nåväl.. skit samma.. Ostbågar och mackor har byggt denna kropp!
Idag ska vi hem till fina Danni och ha lite tjaaaajmys! Dricka vin och skvallra om olika penisstorlekar, (förlåt mamma, jag vet att du läser detta) vem som har legat med vem och kanske lite bajsblöjor. Det ska bli så härligt. Att få sminka upp sig dra på sig sina bridget jones trosor och på med det raffigaste man har tillhör ju inte vanligheten längre.
Men ska jag vara helt ärlig så är det ganska befriande att kunna gå osminkad precis när man vill. Det har jag ju aldrig kunnat innan med tanke på att jag jobbar med makeup och har gjort det nu i 6 år.
Räkan och Robban ska ha kvalitetsid här hemma, men tur är väl det, för hade dom hängt med så hade väl öronen trillat av.
Jaaa, det var väl allt för mig just nu.
Känns sådär att skriva sånt här ointressant skit igentligen, är det någon som tycker detta är kul att läsa? Vad skriver man annars om?
Nä nu bjuder jag på en bild på mina underbara tjejer istället
Ses ikväll!

"...Han säger: taco hej!"

Kommentarer
Postat av: Marie

det är sånt här som är kul att läsa :)

2010-10-10 @ 17:57:30
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Danni

Heeeeej Titti och välkommen till bloggvärlden.

Ses imorgon i Pildammarna!

puuuuuss

2010-10-10 @ 23:48:08
URL: http://www.babybambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0