En trevlig fika!

Tjenna!
I går så var vi ju och fikade på mormors café med Danni, Kelia, Sophie, Julian och Affe!
Trodde faktiskt inte att jag skulle bli en fika mamma.. jag tycker liksom inte att det är speciellt roligt att sitta och fika, men innan jag visste ordet av så sitter jag där med en unge i knät och käkar samtidigt som jag matar räkan med majskrokar.
Så nu är jag hooked. Jag har blivit en fika mamma!
Undrar hur länge det dröjer tills jag börjar tvätta min unge primitivt. Ni vet, slickar på fingret och försöker gnugga bort eventuell skit runt deras mun... huave.. låt det aldrig hända!
Snart ska jag och Räkan till frisören och bättra på min färg som har försvunnit ganska snabbt.
Lite bilder från gårdagen:
mmmm... majskrooouuukar!
.

Ehhh.. en till?
.
Julian bjöd på lite leende.
.
Mamma och räkan.
.
Fasters lilla fis!
.
Mot slutet somnade alla småttingar i sina vagnar!
.
Ha det bäst!
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Mia

Fika är LIVSVIKTIGT! Och det där med att tvätta primitivt....Bara lugn, det kommer ;)

//Mia

2010-11-16 @ 15:38:50
Postat av: Molly

Har läst din blogg ett tag, gillar den skarps! Så rolig, charmig och härlig:-)

2010-11-16 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0