Ooooohh, jaaaa...ooooohh jaaaaa!

Har ni träffat "Räkan-jag-sover-super-bra-och-i-min-egen-säng Veberg" ?
Han är en super unge på att sova på nätterna nu måste jag säga. (Antagligen bara för att jag skriver det, så kommer han säkert vara en pain in the aaaazzz i natt)
Han somnar alltid mellan 18-19, vaknar för att äta vid 23 och sen en gång runt 2 tiden. Det är helt okej, även om jag skulle vilja att han skippar 2 målet. Men så jävla tuff och tuppig som jag är på dagarna när jag säger att "i dag är dagen då han ska vänja sig av vid natt målet" lika mesig och trött är jag när natten väl kommer och han är sur och ledsen för han vill ha mat.
Det får komma om ett tag. Han får vara bebis ett tag till och få flaska på natten.
Men hur duktig man än är att sova i sin egen säng så kan man inte göra annat än att vakna när man har en pappa som skrämmer skiten ur sin mamma när han börjar gapa som ett fyllo mitt i natten!
I natt körde han denna:
"Ooooooohhhh hahahahaha, jaaaaaaa, Ooooooohhh jajajajaja, hahahahah"


Nån jävel måste varit sjukt rolig i drömmen för det lät som att han var riktigt road.
Det gör inte mig så mycket att han snackar i sömnen.. jag är van om man säger så, men just nu är det räkan som blir lite väl störd. Jag hör hur han börjar vända på sig i sägen när hans pappa sätter igång.
Kanske borde börja tänka tanken i allafall att han kanske  borde flytta in i eget rum..
ooohh.. det kommer vara jobbit för hönsamamman
Bättre är det när han viskar i sömnen.. Ja, ni läste rätt. I bland så pratar han inte, utan viskar!!
DÅ håller jag på att skita ner mig. Det är riktigt läskigt
Tänk er vakna i ett mörkt rum av att någon viskar konstiga saker som du inte riktigt kan tyda.

"psssh psssshhhiii shishsishishiiii"


Ni vet när man låtsas viskar till någon, exakt så är det!
Han har sagt så många roliga saker i sömnen..
En av favoriterna var när vi precis börjat att träffast. Vi båda bodde hemma och vi sov i hans 90 säng hemma hos hans föräldrar.
Då vaknar jag av att någon snyftar och förtvivlat säger mitt namn:


-"Matilda, Matilda, Matilda"
-"Jaaa?" säger jag.
-"Jag har fått min... mens!!!!"


DET kläcker han ur sig då!
Vilken dåre jag har träffat, var min första tanke. Men 9 år senare så är han ändå, trots en massa sjuka "avslöjande" min favorit dåre!
.
Je t'aime, Te quiero, Ti amo, Ek is lief vir jou, Jag älskar dig!
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha!!!



" jag har fått min mens"



haha jag dööööör :)

2010-12-08 @ 15:11:05
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Stina

hahahahaha som jag garvade! :)

2010-12-08 @ 15:23:59
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Stackars Robbisen som blir uthängd så....... Men sören vad man har skrattat åt alla hans "prat i sömne"

Pusss

2010-12-08 @ 19:28:27
Postat av: rejvdaddy

..................ingen 90 säng.....105 det borde du veta med tanke på att jag tog dig på tvären i den =)



tack för den underbara bilden!

2010-12-08 @ 20:06:56
Postat av: Alex

Hahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!! Skrattar så jag kissar på mig...

2010-12-08 @ 21:14:28
URL: http://mammastrang.blogspot.com/
Postat av: Vera

Hahahaha, alltså så jävla ball =D

Det e inte ofta jag har hört Butthead här hemma men

det e väldigt roligt då man gör det=D

Fast här hemma e det jag som står för dessa nattliga

bravaderna...=)

Hahaha, jag har fått min mens =D

2010-12-09 @ 01:01:00
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Anna Zimmer

UNDERBART!!!!



Ett tips gällande maten kl 2: Spä ut ersättningen med mer vatten och mindre ersättning och minska mängden successivt. Enligt vår barnmorska så behöver dom inte äta efter 6 månader på natten utan gör det av ren vana. Vi gjorde så och till slut åt Agge inget. Bara ett tips! :-)



Stor kram!!

2010-12-09 @ 20:03:23
URL: http://zimmersdagbok.blogspot.com
Postat av: Frittan

Haha Robban i sömnen alltså, lika roligt varje gång du berättar...

Min favorit är:

R: Aj aj aj

M: Vad är det?

R: Det bländar mig!!

M: Vaddå?

R: Det svider i ögonen!!...

Då visar det sig att Robban har blivit bländad av den lilla lilla röda knappen på TVn som visar att den är avstängd. Haha så sjukt!!!

Fin blogg by the way!

Många pussar

2010-12-12 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0