Hur kan det vara så gott??

Idag är det redan Tordsag..
Var fan tar dagarna vägen? Om det ska gå såhär snabbt så kommer jag fan vara tillbaka på jobbet på NOLLTID!!
Jag ska verkligen börja njuta lite mer av alla lediga dagar jag har tillsammans med min räka.
Innan man vet ordet av så står man där och sminkar, räkan är på dagis, och livet rullar på i vanlig takt igen.. som att det bara har varit på paus i lite mer än ett år.
Torsdag var det ja... det betyder babysim!
Jippe!
Jag och räkan ska åka och hämta upp rejvdaddy på jobb och köra ner till Vellinge där det ska plaskas i den varma basängen!
Har jag berättat att räkans nya favoriträtt är papper??
Han blir skogstokig när han får syn på en pappersbit eller en rulle.
Man riktigt ser hur det tänds nått i ögonen på honom.. någon slags besatthet.
Han måste till varje pris få tag i det och stoppa det i munnen.
När det har blivit så där lagom blött så börjar han suga på det.
Återvinna vätskan liksom!
.
"Need...to...eat...paper!!!"
.

"mmm.. nam nam"

Asså dom kinderna.. man kan tro han hamstrat 4 kilo papper där inne!
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Paui

Naaaaaaaw!! Hahhaa så roligt att han äter pappar :):)

2010-12-02 @ 20:33:53
Postat av: Kristina

Need...to...eat...paper... hahahahahahaha så himla roligt, Matilda. Malte får också lysande ögon när han får syn på ett papper! =)

2010-12-02 @ 22:58:43
URL: http://sjuksyrrestina.blogg.se/
Postat av: vera

Hahaha=)

Ja varför e papper såå roligt? =)

Dem e för goa di små! Kram

2010-12-02 @ 23:50:10
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: caroline

jaaaa snart snart,eller nu överdrev jag liiite men snart tillbax <3

2010-12-05 @ 13:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0