No more carbs.

..I alla fall nu. Nu äter vi ingen pasta, bröd eller mjölk produkter här hemma.
"JAG SKA BLI KÄND OCH SMAL"

Är inne på min 3:e dag och än så länge går det väl bra... i guess.
Fattar inte hur Anna Book kan stå framför mig på varenda kort.. hur fan kommer hon dit?
För övrigt tycker jag att hon är den mest vidriga "kändisen" som finns.
Gaaaahh jag kräks lite i munnen varje gång jag ser henne på tv.
.
I dag står det pyssel på schemat.
Jag och Räkan ska åka och handla färg, sen ska jag måla lite av mina loppis fynd från i lördags.
Sen ska det inhandlas lite mat, för i morgon är det åter igen "ut och gå med mammorna" dagen och efter ska jag ska stå för lunchen här hemma. Prestationsångest har jag.
Fy vilket tråkigt inlägg detta blev... börjar jag redan få bloggtorka, skrivkramp?
hmmmm..
.
Nä mina vänner..nu ska jag äta frukost.
Ägg och bacon.. alá Atkins!
Lämna mig ifred... tjockis..!

//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha Matilda - du är ju inte ens i närheten av Anna Book. Du är FIN!!!

2010-11-10 @ 09:53:04
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: paui

men hallllååååå du är ju världens finaste tjej <3

2010-11-10 @ 22:05:20
Postat av: Danni

Hehe... Anna Book, hon ger mig rysningar med...

2010-11-10 @ 22:19:00
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Rejdaddy

min underbara fru! Jag älskar dig, du är världens finaste!

2010-11-11 @ 10:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0