Mosters prickiga prinsessa

Nu har det gått mer än en vecka sedan jag såg min storasyster och mina underbara systerbarn.
Det känns väldigt konstigt eftersom vi brukar ses minst 2 dagar i veckan.
Syrran är ju mammaledig samtidigt som mig eftersom hennes lilla skrutt Frasse tittade ut bara 4 veckor efter räkan!
Men anledningen till att vi inte har setts är för att Majken Bängrot har fått vattenkoppor!
suck!
Är sådär sugen på att åka dit och smitta Räkan nu innan jul och eftersom att jag inte heller har haft vattenkoppor så skulle vi väl sitta där tillsammans, Räkan och jag, prickiga och ängsliga på julafton.
Men nu har mosters prinsessas koppor torkat in så nu väntar vi bara ut Fralle-man och ser om några dyker upp på honom.
Om inte, så ses vi på Söndag då det vankas kalkonmiddag hos mamma och pappa!
Åhhh vad jag längtar!
Majken och moster
.
Fina prinsessan på vårt bröllop
.
Mosters älskling
.
Lilla Tea ont i tummen
.
Mamma hjärta Frasse
.
Räkan med sin favorit moster!
.
Jag saknar er!!!

// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Nawww vad gullig du e,tor-fre-lör-SÖNDAG!!! JAPP vi är snart där,och förbered Vegas på moster-baciller till TUSEN!!!Nu rycker det i Vegas-tarmen så det sjunger om det!!! Puss

2010-11-25 @ 13:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0